Magyarországon is megdobta a nagyképernyős háromdimenziós televíziók iránti keresletet az olimpia. Míg egy évvel ezelőtt még csak minden tizedik eladott készülék volt ilyen, az idén júniusban már a 30 százalékot is elérte az arány, igaz a bővülésben a kínálat átalakulása is szerepet játszott. A növekedés ugyan impozáns, szakértők szerint azonban az ötkarikás játékok egyszeri hatásánál több kell a robbanásszerű és főleg a tartós bővüléshez. A szektorban az hozhatná meg az áttörést, ha elterjedne a szemüveg nélküli technológia, illetve folyamatossá válnának a háromdimenziós adások. Utóbbival egyébként itthon nem állunk rosszul, hazánkon kívül ugyanis világszerte mindössze 11 országban közvetítik 3D-ben az olimpiát, s még az sem kizárt, hogy az MTV Zrt. az 50 napos kísérleti adást követően állandósítja m3D csatornáját. 3. oldal