BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tör előre az RTL Klub vetélkedője

A kereskedelmi célcsoportban 19,36 százalékos átlagos nézettséggel az RTL Klub nyerte a hetet a 14,68 százalékos TV2 előtt. A M1 a fiataloknál kicsivel nézettebb volt, mint a Cool, a Film+ és a Viasat3.

A teljes lakosságnál közel 19 százaléka volt az RTL Klubnak, bő 15 a TV2-nek, 8,7 az MTV-nek. Bár egyre több kritika éri az idei énekesek tehetségét illetően, az X-Faktor stabilan tartja első helyét a teljes lakosságnál, az egyetlen műsor 2012 őszén, amely 2 millió fölött végez. Az 1 perc és nyersz utolsó előtti hete szépen sikerült, rendre nyert műsorsávjában. A napi szappanoperáknál változatlanul a Barátok közt a kedvenc, a Voice pedig hatodik lett – de a fiataloknál már második. A legnézettebb film a héten a Garfield második része, a kedvenc heti sorozat pedig a Cobra 11 lett. n

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.