Philippe Varin PSA-vezér szerdai konferenciájáról elsőként a Bloomberg és a Reuters adott hírt. A Bloomberg azt írta, a hogy a Peugeot márkát felsőbb kategóriába fogja sorolni a konszern, hogy jobban megkülönböztesse a Citroen modellektől.
A Reuters pedig úgy tudósított, hogy a tervek szerint élesebb lesz a márka- és árkülönbség a Citroen és a Peugeot között.
Így tehát nem arra törekszik a PSA csoport, hogy a Citroen afféle alsó árfekvésű "válság-márka" legyen, hanem a Peugeot fölfelé pozícionálásával kívánja növelni profitját.
Az Automotive News a hírügynökségekre hivatkozva hozzá tette, hogy a PSA növelni kívánja a prémium szegmensbe tartozó modelljeinek darabszámát. Az ilyen felső kategóriás modellek a tavalyi teljes darabszám 18 százalékát tették ki. A prémium modelleken jelentősebb a gyár árrése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.