Több éves egyedi informatikai fejlesztést zár le hamarosan a Magyar Telekom Nyrt., amelynek köszönhetően teljesen megújul a társaság ügyfélkezelési (CRM) és számlázási rendszere – jelentette be ma sajtótájékoztatón Keszég Attila, a vállalat lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese. A többmilliárd forintos projektnek köszönhetően gyorsabb és magasabb minőségű kiszolgálást tud kínálni a vállalat.
Az új rendszer több jelentős változást is hoz az ügyfelek számára is. Az ügyintézés során a Telekom több szolgáltatását használó előfizetők a rendszer élesítését követően egy ügyfélazonosítóval tudják majd intézni ügyeiket. Míg a jelenlegi modellben a különböző szolgáltatásokat használó előfizetők egy címre akár több számlát is kaphatnak, a teljes átállást követően a különböző – vezetékes és mobil – szolgáltatásokról egy számla érkezik majd. A szolgáltató ígérete szerint ez az egy összesítő számla átláthatóbb lesz majd.
A projekt keretében valamennyi előfizető adatait egy központi rendszerben rögzítik, a migrálás során – amely legfeljebb néhány napot vesz igénybe – egyes ügyeket nem lehet majd elintézni, erről a társaság előzetesen tájékoztatást ad majd.
Jelenleg a rendszer végső tesztelése zajlik, a tervek szerint az idén a vezetékes ügyfelek – internet, kábeltelevízió és telefon – kerülnek be az egységes rendszerbe, így ők jövőre már egy számlát kapják a három szolgáltatásról, illetve egyszerűsödik számukra az ügyintézés. A mobilhasználat díja két-három éven belül kerülhet rá az egységes számlára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.