Kevesebb reklámmal indul az állami online sportfogadás
Az állami cég által kiírt pályázatot az I.M.G Inter Media Group Kft. nyerte, két szerződést írtak a céggel alá még tavaly júliusban: 157 millió forintos médiavásárlási, és 94 millió forintos kreatív tervezési dokumentumot szentesítettek 2012. decemberi határidővel. Most ezt a határidőt kellett egy évvel megtoldani. Egy háttérbeszélgetésen azonban elhangzott: késleltetik a reklámkampányt, csendesebb indulást terveznek, mert most nincsen kiemelt sportesemény.
Ennek ellenére az új sportfogadási oldallal a Szerencsejáték Zrt. célja a piacvezető szerep betöltése és ehhez olyan propozíció kialakítása, amely versenyképes alternatívát nyújt a nemzetközi internetes fogadó irodák szolgáltatásaihoz és kommunikációjához szokott magyarországi játékosoknak. Az új oldal egy-két héten belül indul, de a kezdés időpontját csak a start előtt négy nappal tudják csak egyértelműen megmondani. Most csütörtökön pedig karbantartás miatt a teljes fogadási oldal leáll néhány órára.


