Mobillal szárnyalt a Facebook
Az év első három hónapjában elért bevétel túlnyomó többsége, 1,25 milliárd dollár a hirdetésekből származott. Ez a szegmens adta a cég forgalmának 85 százalékát és az is mutatja a hirdetők növekvő érdeklődését, hogy a reklámbevétel 43 százalékkal bővült 2013. első negyedévében az egy évvel korábbival összevetve.
A mobil hirdetési terület egyre nagyobb szeletet hasít ki magának a Facebook forgalmából, az első három hónapban már 30 százalékát adta a reklámokból származó bevételnek. Egy negyedévvel ezelőtt még csak 23 százalék volt a részesedése.
Az első negyedévben az egy részvényre jutó profit 9 dollárcent volt, igaz az egyszeri hatások nélkül ez az érték 12 dollárcent lett volna. Az előzetes elemzői várakozások részvényenként 12 centes nyereségről szóltak. A vállalat 1,46 milliárd dolláros bevétele ha kis mértékben is, de meghaladta az előzetes várakozásokat, az elemzők ugyanis 1,44 milliárd dolláros forgalommal kalkuláltak.
A Facebooknak márciusban naponta átlagosan 665 millió aktív felhasználója volt, ez 26 százalékkal több, mint egy évvel korábban. A havi aktív felhasználói szám elérte az 1,1 milliárdot, míg mobiltelefonról 751 millióan használták márciusban a közösségi oldalt, ami kiugró, 54 százalékos bővülést jelent 2012 hasonló időszakához képest.