BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Emeli a tétet az off-roados változat

Kizárólag 90 lóerős motor (0.9 TCe vagy 1.5 dCi) és magas felszereltség esetén a Sandero 200 ezer forintos felár ellenében Stepway „kamuterepjárós” kivitelben is rendelhető.

A műanyag elemek és a fémutánzatú betétek, tetősínek, valamint a 16 colos alufelnik igazán jól állnak a 40 mm-rel megemelt Daciának – a hasmagasság derekas 207 mm, de négykerékhajtás nincs hozzá. Hogy a magasépítésű kasztni kanyarban ne dőljön ijesztően, a futóművet feszesebb rugókkal és lengéscsillapítókkal támogatták meg. Végeredmény: jobban megérzi az úthibákat, a keresztbordákról pedig hajlamos elpattogni. Pedig az 1,5-ös dCi egészen fürgévé teszi: 11,8 másodperc alatt gyorsul százra és a csúcssebessége 167 km/óra.

A 220 Nm-es nyomatéknak köszönhetően rugalmas is, hamar fel lehet kapcsolgatni az ötfokozatú sebességváltóval, ami ezúttal karcosan megvezetett és akadósan jár.

A gyári 4,0 helyett mi 5,2 literes tesztátlagot mértünk. Persze a Dacia még így is takarékosnak mondható, csakhogy ebben a kiszerelésben már 3 290 000 forintba kerül a Sandero Stepway, így pedig nehezebb megbocsátani a hibáit.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.