Magasabb értékesítési árbevétel mellett csökkent a holland Heineken, a világ harmadik legnagyobb söripari vállalatának nyeresége az első félévben.
A Heineken az előző évinél 6,6 százalékkal magasabb, 9,35 milliárd eurós értékesítési árbevétel után egyszeri tételekkel együtt az előző évinél 5 százalékkal magasabb, 1,45 milliárd eurós üzleti eredményre tett szert, magasabbra a Reuters által elemzők körében végzett felmérés 1,42 milliárd eurós átlagánál. A nyereség az első félévben 16,6 százalékkal 639 millió euróra csökkent. A Heineken 2010 óta több mint 10 milliárd dollárt fordított akvizíciókra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.