– A hatékonyságot a járművek rakottságában is mérik. Úgy tudom, önöknél ez 91 százalék, míg a nyugat-európai átlag 80-90 százalék között van.
– Már öt éve is láttuk, hogy a nagyvállalati rendszer elérte hatékonyságának felső határát. Ugyanis másként dolgozik egy alkalmazott csoportvezető, és másként egy tulajdonos. Az utóbbi sosem nézi, mikor jár le a munkaideje. Ezért a tulajdonosi szemlélet alsóbb vállalati szintekre való kiterjesztéséért a Waberer''s négy éve megkezdte afféle franchise rendszerű kft.-k közös alapítását alkalmazottaival illetve külső vállalkozókkal. Ez a stratégia bevált, ugyanakkor a hatékonyság növelésére más módon is törekszünk. Eddig is büszkék voltunk a saját fejlesztésű informatikai rendszerünkre, de fél éve a Microsofttal közösen fejlesztünk egy olyan integrált vállalatirányítási rendszert, aminek nincs párja a piacon. A tervek szerint 2015 végére felálló rendszer lehetővé teszi, hogy a járműállományt optimálisan irányítsuk. A program fogja eldönteni melyik megrendelést melyik járműszerelvény továbbítsa, hiszen műholdkapcsolaton keresztül érzékeli a flotta minden egyes járművének helyzetét, irányát, rögzíti a rakottsági mutatót, a céltól való távolságát és hasonló paramétereket, úgyhogy ezek alapján jelöli ki a beérkező megrendelésre legalkalmasabb járművet.