Kétszer ennyi repülőre lesz szükségük a németeknek
Ehhez képest jóval erősebben növekedik a fejlődő piacok gépbeszerzése, mint például az ázsiai csendes-óceáni régióé, amely 38 százalékát teszi ki a globális igényeknek.
„Németország az ötödik legnagyobb légi piac a világon, és folytatja is az emelkedő trendet, de növekedési üteme alacsonyabb, mint a világátlag – mondta John Leahy, az Airbus kereskedelmi vezetője. A kontinens korlátozott repülőtéri infrastruktúrája miatt nagyobb igényt érzékelünk a nagyobb, csendesebb és hatékonyabb gépek iránt, amit a VLA-kategória számai igazolnak is, hiszen a mostani 21 helyett 2032-re száz óriásgép repül majd Németországban”. Németországnak hét jelentős légitársasága van, ezek részben vagy egészben Airbus flottára alapozva működnek: a csoport súlya e piacon több mint 65 százalékos.


