„Szeretném egyszer, s mindenkorra eloszlatni azon tévhitet, hogy a papírfelhasználással tizedelnénk az erdőket, ugyanis a felelős papír gyártók minden egyes kivágott fa után 4 másikat ültetnek, valamint az erdőterületek évente növekednek Európában, mégpedig közel London területének négyszeresével. A nyomtatott médiának igenis van jövője, mivel kimutatott tény, hogy a leghatékonyabb marketing eszközök ötvözik a papír alapú és online eszközöket. A vállalatoknak a CSR politikájuk részévé kellene tenniük a felelős papírfelhasználást és papírgazdálkodást, és előnyben kellene részesíteniük az újrahasznosított, vagy tanúsított erdőkből származó papírok használatát a mindennapi üzletek bonyolítása során.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.