Ebben az évben is a minőségi magyar termékekre hívta fel figyelmet a Coop Rally. A több mint nyolcvan autóval induló, elsősorban napi fogyasztási cikkeket előállító cégek vezetőiből álló mezőny Dunaharasztiból, a Zwack Unicum Nyrt. palackozó üzeméből rajtolt el. A nyitánynál Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója kiemelte: a Zwack az egyik legsikeresebb, világszerte ismert cég, amely egy családi vállalkozásból indult el, ezért is esett rájuk a választás mint a rally starthelyszíne.
A második állomás a COOP hálózathoz tartozó Mecsek Füszért pécsi logisztikai központja volt. A cég kiskereskedelmi hálózata tavaly 53 üzlettel bővült, így 180 boltot üzemeltet. A bővülésnek köszönhetően a dohányforgalom kivonása ellenére 2013-ban az előző évinél 2 milliárd forinttal magasabb, 28 milliárdot meghaladó árbevételt tudott elérni a társaság, miközben csaknem kétszáz fővel 1400-ra tudta emelni átlagos létszámát – ismertette a résztvevőkkel Nagy Lajosné, a Mecsek Füszért Zrt. kereskedelmi vezérizgatója.
A harmadik helyszín a Kométa 99 Zrt. kaposvári üzeme volt. Giacomo Pedranzini ügyvezető igazgató a cég termékinnovációiról beszélt: elmondta, hogy már szója-, glutén- és laktózmentes élelmiszereket gyártanak.A szakmai program első napjának utolsó állomása a Sole-Mizo Zrt. marcali telepe volt. A Bonafarm Csoporthoz tartozó társaság az ország egyik meghatározó tejfeldolgozója, amely két nagy múltú cég egyesülésével jött létre 2006-ban. Négy üzemükben évente több mint 250 millió liter tejet dolgoznak fel, a marcali gyár fő terméke a hungarikumnak tekintett túró rudi.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.