BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új embereket toboroznak a navigációs szoftvercég új szegedi központjába

Az európai régió leggyorsabban növekvő cégei között megszerezte az első helyet az NNG az International Business Awards-on (IBA).

A társaság növekedési stratégiája európai és amerikai cégeket is lekörözve, két kategóriában is díjazott lett, ugyanis az észak-amerikai régió versenyében a harmadik helyet szerezte meg a vállalat.

Az IBA a nemzetközi üzleti élet egyik legfontosabb versenyének számít, amelyen olyan vállalatok vehettek már át díjat eredményeikért, mint az Apple vagy a Procter&Gamble. Az idei elismeréseket pénteken este adták át. A megmérettetés történetében az NNG az első magyar díjazott, a társaság 3500 nevező közül bizonyult a legjobbnak. A győzelmet a „Navigation for All” stratégiájának köszönhette a cég, amelynek lényege, hogy rugalmasan skálázható navigációs szoftverükre alapozva a prémium mellett az alacsonyabb kategóriájú járművekhez is kínálnak megfizethető navigációs megoldásokat. A társaság számára a mostani elismerés idén már a második komoly nemzetközi üzleti díj, korábban a European Business Award-ot nyerték el, 17 ezer cég közül szerezve meg az első helyet.

A múlt évben harmadával növeltük a munkavállalóink létszámát és 46 százalékkal a bevételt, és az eddigi adatok azt mutatják, hogy ez a dinamikus fejlődés az idén is tartható lesz – mondta el a Világgazdaság érdeklődésére Balogh Péter, az NNG társalapítója és vezérigazgatója.
A cégvezető közlése szerint már megkezdték a toborzást az új szegedi központjukba – melynek létrehozását augusztusban jelentették be. A tervek szerint az első körben 50 új munkatársat vesznek majd fel oda, de egy év alatt mintegy 200 fősre bővítik a létesítményt. A társaság jelenleg is várja C++ programozók, fejlesztők, tesztelők és projektvezetők jelentkezését az egész országból.

Szeged mellett több érv is szólt, így például a magasan képzett szakemberek, a gyakorlatorientált informatikai képzés és egyetemi együttműködés lehetősége, az elérhető infrastruktúra és az élénk tudományos élet – tette hozzá Balogh Péter. A vállalat tervei szerint több kiemelt projektet is a városba visznek, az új csapat ismert autómárkák modelljeibe készülő navigációs és infotainment projekteken dolgozik majd.
Az NNG 2004-ben alakult Nav N Go Kft. jogutódja.

A társaság 2006-ban a CeBiten mutatta be navigációs szovtvere, az iGo első variációját, amely 23 ország digitalizált térképét tartalmazta egyetlen, 1 Gb-os memóriakártyán. A társaság a navigációs piac vezető szereplőjévé nőtte ki magát, ám az okostelefonok, és az itt elérhető ingyenes navigáció terjedésével váltott: ma már a járművekbe épített navigációra koncentrál, és a piacon vezető szerepet értek el.

Az NNG számára nem csak a szegedi bővülés miatt volt különösen intenzív az idei év, hiszen Japánban és az Egyesült Államokban is új irodákat nyitottak. A fejlődés a tervek szerint a következő évben sem áll le, a jelenlegi 11 nemzetközi iroda mellé újabb központok megnyitására készülnek és a mostani mintegy 650 főről jövőre már több mint 800-ra nő a munkatársaik száma.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.