GYORSJELENTÉS A Masterplast Nyrt. az idei harmadik negyedévében egy százalékkal, 26 millió euróra növelte árbevételét, miközben adózott eredménye 51 százalékkal, 1,6 millió euróra bővült. A hőszigetelőanyag-gyártó- és forgalmazó vállalat ugyanis tavaly a forgalom növelése helyett az eredménytermelésre, a magasabb nyereségtartalmú termékek értékesítésére helyezte a hangsúlyt és az elmúlt negyedévben 17 százalékkal csökkentette a személyi jellegű ráfordításokat.
A magyar építőiparban a harmadik negyedévben, elsősorban a felújítási munkák területén jelentkező élénkülés is hozzájárult a javuló eredményhez. Ez a kedvező folyamat jótékonyan hatott a vállalat legnagyobb súlyú piacára, így a hazai árbevétel 20 százalékkal bővült a harmadik negyedévben.
Az exportpiacokon 6 százalékkal magasabb forgalmat ért el a Masterplast: 12 százalékkal jobban teljesített a szerb piac, miközben több, nagy értékű egyedi gyártási és csomagolóanyag értékesítésnek köszönhetően a szlovák árbevétel is jelentősen bővült. Jelentősen, 29, 21 illetve 12 százalékkal csökkent ugyanakkor a forgalom a román, a lengyel és a horvát piacon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.