Az augusztus 31-vel zárult háromhavi időszakban éves alapon 5,4 százalékkal nőttek az eladások 8,41 milliárd dollárra, miközben az adózott eredménye 23 százalékkal 1,198 milliárd dollárra emelkedett.
Elemzők szerényebb,1,19 milliárd dolláros profitra és kisebb, 8,22 milliárd dolláros eladási adatra számítottak.
A Nike fő piaca továbbra is Észak-Amerika, ahol a bevétele 8 százalékkal emelkedett. A bevételek nagyobb részét kitevő cipőeladás 9 százalékkal bővült a negyedévben éves összevetésben.
MTI Eco -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.