Cégformát vált a világ legismertebb közösségi finanszírozási oldalát működtető cég: a Kickstarter a jövőben közhasznú társaságként folytatja. A vállalat ezt követően is törekszik a profittermelésre, ám a közleménye szerint nem annak növelése lesz az elsődleges szempont. Célként fogalmazták meg azt is, hogy minél pozitívabb hatással legyenek a társadalomra. A cég neve is megváltozik, a jövőben Kickstarter PBC (public benefit corporation) néven működnek. Yancey Strickler, a társaság vezérigazgatója kijelentette azt is, hogy a terveik között sem a tőzsdei megjelenés, sem a vállalat eladása nem szerepel.
A Kickstarter számos termék és projekt megszületéséhez járult hozzá 2009 áprilisi alapítása óta. A felületen keresztül az internetezők különböző mértékű adományokkal támogathatják a nekik tetsző kezdeményezéseket, amelyek fejében hozzá is juthatnak az adott termékhez vagy szolgáltatáshoz. Így gyűjtöttek már pénzt mozifilmre, de például a Pebble is ezt a megoldást használja ahhoz, hogy finanszírozza okosórái piaci bevezetését. A Pebble nevéhez fűződik egyébként a Kickstarter történetének legsikeresebb kampánya, a cég egy hónap alatt 20,3 millió dollárt szedett össze az oldalon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.