Elérte a 400 milliót az Instagram kép- és videomegosztó oldal felhasználóinak száma, a felületnek mindössze 9 hónap kellett ahhoz, hogy újabb százmillióval növelje a táborát. Ez egyben azt is jelenti, hogy az Instagramot már többen használják, mint a Twittert, amely a legutóbbi információk szerint világszerte 316 millió netezőt tudott magához csábítani. A képmegosztó oldal jövőbeni növekedésének szempontjából fontos információkat is megosztottak a felület működtetői, így például kiderült, hogy a felhasználók több mint 75 százaléka már az Egyesült Államokon kívül él. A tavaly december óta csatlakozott 100 millió embernek több mint fele Európából és Ázsiából származik, a legnagyobb számban pedig brazilok, japánok és indonéziaiak regisztráltak a szájtra.
A jelek szerint az sem vette el a mobilosok kedvét, hogy az Instagramot 2012-ben egymilliárd dollárért megvásárló Facebook most már igyekszik minél több bevételt kivenni a szolgáltatásból, és ennek érdekében egyre inkább megnyitja a hirdetők előtt. Néhány hete jelentették be: az eddigi 8 ország mellett további több mint 30 piacon teszik lehetővé, hogy a vállalkozásaiknak, termékeiknek, szolgáltatásaiknak a népszerűsítésére használhassák az oldalt. Az Instagram más szempontból is szakít az eddigi gyakorlattal. Míg azokon a területeken, ahol eddig is elérhető volt a hirdetési lehetőség – többek között az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában –, csak bizonyos márkák számára áll rendelkezésre, addig szeptember végétől bármelyik cég reklámozhat a felületen. Ráadásul még jobban közelíthetnek az instagramos hirdetések a tévében megszokottakhoz, ugyanis míg korábban legfeljebb tizenöt másodperces szpotokat tölthettek fel a cégek, addig a jövőben már 30 másodperces kisfilmeket is elhelyezhetnek. A Facebook lépését indokolja, hogy a mobileszközökre optimalizált hirdetések értéke globálisan ugrásszerűen nő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.