A tervek felett teljesített a Mediaworks Hungary Zrt., amely több mint 16 milliárd forintos éves forgalmával, közel 650 munkavállalójával, több mint hatvan médiamárkával, többek között nyolc regionális napilappal, a Nemzeti Sporttal, a Népszabadsággal, a Világgazdasággal, női- és gasztromagazin-portfólióval, digitálismédia-termékekkel Magyarország meghatározó lapkiadócsoportja.
„Az elmúlt évben átalakítottuk a cégcsoport irányítását, termékfejlesztéseket hajtottunk végre, költséggazdálkodási programot vezettünk be. Az árbevétel csaknem 5 és a nyereség 10 százalékkal haladta meg 2015-ben a tervezettet, ami azt mutatja, hogy stabilan nyereségesen lehet üzemeltetni a vállalatcsoportot a nehéz lappiaci körülmények ellenére is” – mondta el Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója. Kiemelte: „2015-ben az olvasói igényekhez alkalmazkodva számos termékünket megújítottuk. Úgy tűnik, hogy a változtatásokat a hirdetők is értékelik, hiszen a vállalatcsoport hirdetési bevételei a nyomtatott lappiac csaknem 7 százalékos zsugorodása ellenére a tervezettnél és az egy évvel korábbinál is jobban alakultak.” Idén a vállalatcsoport menedzsmentje a termékfejlesztések mellett mind szervezeti, mind pedig akvizíciós lehetőségeket értékel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.