BUX 41,654.55
-2.90%
BUMIX 3,899.38
-2.03%
CETOP20 1,992.63
0.00%
OTP 10,300
-4.41%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
-0.84%
-1.68%
-0.20%
ZWACK 17,050
-2.29%
0.00%
ANY 1,600
-2.44%
RABA 1,155
-0.86%
0.00%
-0.61%
-3.70%
-0.46%
OPUS 186.6
-3.91%
+24.44%
-1.60%
0.00%
+0.27%
OTT1 149.2
0.00%
-2.46%
MOL 2,744
-4.39%
-1.76%
ALTEO 2,350
-1.26%
0.00%
-4.27%
EHEP 1,515
+3.41%
+1.42%
-0.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
-0.95%
+1.90%
-2.21%
-2.96%
0.00%
-0.93%
-2.42%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
-0.45%
NAP 1,190
-3.09%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Terv felett teljesített a Mediaworks

A tervek feletti, 16 milliárd forintot meghaladó forgalmat ért el tavaly a Mediaworks Hungary Zrt.

A tervek feletti, 16 milliárd forintot meghaladó forgalmat ért el tavaly a Mediaworks Hungary Zrt., a Ringier Magyarország és az Axel Springer Magyarország korábbi termékportfóliójából 2014-ben létrejött médiavállalat.

A cég közel 650 munkavállalójával, több mint hatvan médiamárkával, többek között a Világgazdasággal, nyolc regionális napilappal, a Nemzeti Sporttal, a Népszabadsággal, női és gasztromagazin portfólióval, digitális média termékekkel, Magyarország meghatározó lapkiadó csoportja.

"Az elmúlt évben átalakítottuk a cégcsoport irányítását, termékfejlesztéseket hajtottuk végre, költséggazdálkodási programot vezettünk be. Az árbevétel csaknem 5, és a nyereség 10 százalékkal haladta meg 2015-ben a tervezettet, amely azt mutatja, hogy stabilan nyereségesen lehet üzemeltetni a vállalatcsoportot a nehéz lappiaci körülmények ellenére is" - mondta Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója.

A cég hirdetési bevételei a nyomtatott lappiac hét százalékos zsugorodása ellenére emelkedtek; a siker egyik faktoraként említik, hogy a kiadócsoporté Magyarország legnagyobb kapacitású, korszerű nyomdája, ahol a saját kiadványok mellett a hazai országos napilapok túlnyomó többségét és számos kereskedelmi lapot is készítenek.

Jelentős értékként említik a regionális, saját kézben lévő terjesztési hálózatot is, megemlítve, hogy a regionális üzletág a tervezettnél 11, a 2014-es évnél pedig 5 százalékkal több árbevételt ért el.

A kiadó politikai és gazdasági termékeiről azt közölték, azok "innovációs pályára álltak és az elvárások mentén teljesítettek", míg a Mediaworks sport területének piacvezető szerepe továbbra is megkérdőjelezhetetlen mind a nyomtatott, mind a digitális és közösségi térben; a tavaly átalakított digitális üzletág teljesítménye 9 százalékkal haladta meg a kitűzött célt.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek