Az OTP vezetésével alakuló pénzintézeti konzorcium finanszírozhatná az M3-as metróvonal infrastruktúrájának 137,5 milliárd forintba kerülő felújítását, ha az unió nem támogatja a projektet – értesült a Népszabadság.
Az OTP azt válaszolta a lap kérdésére: „ez esetben nem tudjuk munkáját segíteni". A főpolgármestert egyelőre nem tudták elérni, ám Szűcs-Somlyó Mária kommunikációs igazgatón keresztül azt üzente Tarlós István: neki mindegy, hogy a kormány uniós támogatásból vagy hitelből teremti elő a pénzt, de állnia kell a költségeket, mivel ígéretet tett rá.
Felvetődött az Európai Befektetési Bank (EIB) bevonása is, amely már enélkül is százmilliárd forintos hitelkeretet biztosít a fővárosnak. Ebből 62 milliárdot költhetnek közlekedési célú projektekre. Ezt pedig viszi a metrókocsikra az orosz Metrowagonmas - írja a Nol.hu.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.