Még a csapból is Starbucks-kávé fog folyni Kínában
Óriási fába vágta a fejszéjét Belinda Wong a Starbucks kínai ágának vezérigazgatója. Öt év múlva már ötezer kávézót akar üzemeltetni az országban a jelenlegi 2300 üzlet helyett.
A vezérigazgató szerint a kínai piacra, mint az egyik legfontosabb fejlesztési területre koncentrálnak most. A Starbucks 17 éve van jelen Kínában - írja a Reuters.
Az első kávézókat Milánóban és más nagyvárosokban alakítják ki a Percassi csoporttal közösen. „Az eszpresszót az olaszok vitték tökélyre, ezért az itteni piac meghódítása különlegesen fontos a Starbucks számára” – mondta akkor Howard Schultz, a seattle-i vállalat vezérigazgatója, megemlítve, hogy a lánc koncepciója az 1983-as milánói és veronai tanulmányútján szerzett tapasztalatokon nyugszik, azt vitték sikerre először a tengerentúlon, majd a világ számos országában, s most érkeztek el oda, hogy végre megmutassák „mesterüknek”, hová fejlődtek az elmúlt években.