BUX 41,473.45
-3.32%
BUMIX 3,899.47
-2.03%
CETOP20 1,970.31
-1.12%
OTP 10,290
-4.50%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
-0.84%
-1.68%
-0.20%
ZWACK 17,050
-2.29%
0.00%
ANY 1,600
-2.44%
RABA 1,155
-0.86%
0.00%
0.00%
-9.88%
-0.46%
-5.25%
+25.00%
-0.37%
0.00%
-0.14%
OTT1 149.2
0.00%
-2.46%
MOL 2,716
-5.37%
-1.76%
ALTEO 2,350
-1.26%
0.00%
-2.52%
EHEP 1,515
+3.41%
+1.42%
-0.51%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
-0.95%
+1.90%
-2.57%
0.00%
0.00%
-0.93%
-2.42%
GOPD 12,700
0.00%
OXOTH 3,740
0.00%
-0.45%
NAP 1,172
-4.56%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Melyik hotelnek van a legjobb Facebook-oldala?

Indul a Tourism Social Media Awards, a legjobb hotel Facebook oldalak és turisztikai közösségi média megoldások versenye

Március 24-ig nevezhetik a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média megoldásaikat a Tourism Social Media Awards versenyre. A pályázatokat turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló zsűri bírálja el, idén a nevezés ingyenes. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének szakmai partnerségével zajló versenyen díjat kapnak a magyar hotelek legjobb Facebook és Instagram oldalai is.

Hagyományteremtő céllal indítja útjára a Tourism Social Media Awards (TSMA) versenyt a Turizmus.com és a Fészbuker.hu. Az idei versenyen magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média oldalait és megoldásait díjazza a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri. A díjakat a szervezők ünnepélyes, szakmai workshoppal egybekötött eseményen adják át 2017 tavaszán.

A TSMA díjait két fő kategóriában lehet elnyerni. A zsűri megválasztja egyfelől az év legjobb Facebook és Instagram oldalait a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének hotel tagjai körében, valamint kiválasztja a magyar turizmus legjobb közösségi média megoldásait a beérkező pályázatok alapján. 

A TSMA-ra három alkategóriában lehet pályázni: social branding témakörben integrált közösségi média jelenléthez kapcsolódó nevezésekkel; social content témakörben kreatív megoldásokat alkalmazó közösségi média tartalmakkal (pl. innovatív vizuális megoldások, videók, játékok); social campaign témakörben pedig közösségi médiában (is) futó kampányokkal lehet jelentkezni.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek