Szintén az átépített 356-osokra utaló elem a fényszórót védő rács. A motorkerékpárokat idézi a fordított teleszkópos első futómű, amelynél közúti használatra optimalizálták a szelepek méretét – a Vintage Electric kínálatában vannak terepgépek is –, a fékrendszert a Shimano szállítja, a kerekek a Schwalbe Fat Frank abroncsait viselik. Öntött alumíniumházban helyezkedik el a 704 Wh kapacitású lítiumion-akkumulátor, amely normál esetben 56 km-en keresztül képes energiát szolgáltatni a tekerés segítéséhez, a töltési idő 2 óra 110 V-os feszültségű hálózatról.
A hátsó kereket 4 lóerő csúcsteljesítményű villanymotor hajtja, de ezt csak a második kulcs berakásakor engedi az elektronika – ezzel ugyanis a jármű már túlságosan erős kerékpárnak (csúcssebesség 58 km/h), rendszámot kellene kapnia, tehát közúton így nem használható az Emory Outlaw Tracker. Normál esetben 0,34–1 lóerő teljesítménnyel segít a villanymotor, ami 30 km/h-ra elég, és ilyenkor lehetséges elérni az 56 km-es hatótávolságot. A különleges elektromos kerékpárért 6995 dollárt kérnek, s ebben az árban két év, valamint 48 000 km garancia is benne van.