A bruttó árbevétel 24,8 milliárd forintot ért el, a jövedéki és népegészségügyi termékadó nélkül számított árbevétel pedig 14,3 milliárdot. Előbbi adat 17, utóbbi 15 százalékkal haladja meg az előző évit. A belföldi nettó értékesítés 17 százalékkal 12,8 milliárd forintra emelkedett.
A negyedik negyedévben 5 százalékkal emelkedett az árbevétel, az üzleti évet nézve ez a legkisebb plusz. A Zwack ezt azért tartja mégis lényegesnek, mert tavaly a húsvéti forgalom teljes egészében az első negyedévben történt, míg idén egy része már áprilisban. Továbbá az is befolyásolta az idén a január–márciusi számokat, hogy a népegészségügyi termékadó januári változásai miatt jelentős mennyiségű előrehozott vásárlás volt Kalinka vodkából tavaly év végén. Éves szinten részben emiatt 57 százalékkal növekedett a minőségi termékek nettó árbevétele, de a St. Hubertusból származó árbevétel is 10 százalékkal ugrott meg. A forgalmazott termékekből 18 százalékkal több bevétele származott a cégnek, a Diageo-portfólió 25 százalékkal nőtt.
Az exportból származó 1,4 milliárd forintnyi bevétel megegyezik az előző évivel. Az Unicum exportja 2,5 százalékkal haladta meg az előző évit, de a pálinkáé 31 százalékkal visszaesett, elsősorban az Egyesült Államokban és Németországban. Az adózás előtti eredmény 35 százalékkal, 2,9, az adózott eredmény 31 százalékkal, 2,2 milliárd forintra ugrott.