Nagyon rákaptak a franciák az online kereskedelemre
A francia ágazati E-commerce szövetség kedden közölt adatai szerint az első fél évben nőtt az okostelefonokról bonyolított tranzakciók száma, miközben 10 százalékkal, 208 ezerre emelkedett az internetes áruházak száma. A második negyedévben az interneten lebonyolított kereskedelem értéke 11 százalékkal 19,5 milliárd euróra emelkedett.

Franciaországban a leglátogatottabb internetes áruház az Amazon volt a második negyedévben, amelyet a C-Discount és a Voyages-sncf.com követett.
Ahogyan arról már korábban beszámoltunk hazánkban van olyan élelmiszer-kereskedelmi lánc, ahol a webes értékesítés már eléri a teljes forgalom negyedét. Az online kosárérték pedig egyes helyeken 25–40 ezer forint, ami háromszorosa a hagyományos bolti bevásárlások összegének. Erről itt olvashat bővebben.


