A szakszervezeti vezető érdemi változásnak tartja még, hogy a hipermarket hajlandó felülvizsgálni a létszámhiány ügyét, amire közös munkacsoportot hozna létre a szakszervezetek és a munkáltató képviselőivel. Úgy látja, még ha ez jelzésértékű lépés is a Tesco részéről, az azonnali beavatkozás helyett további hosszú hónapokkal odázhatná el a megoldást. Mint mondta, sokakat elriaszt a vásárlástól, hogy néhány termékkel a kosarukban akár fél órát is sorban kell állniuk a kasszáknál. Amikor pedig a hiányzó pénztárost az árufeltöltőkkel pótolják, akkor a polcok utántöltése késik. A munkavállalói beszámolók szerint a rossz beosztás is gond a pénztáraknál. Emiatt a Tesco néhány fővárosi áruházában szeptembertől plusz száz műszakot épített a munkarendbe, főleg diákokkal és bérmunkásokkal kiegészítve az állományt – tette hozzá Karsai Zoltán.