Cégvilág

Megnyílt az új Starbucks a belvárosban

A Ferenciek terén hétvégén nyitott üzlettel együtt immár 21 magyarországi taggal rendelkezik a világhírű kávézólánc. A márka 2010 óta van jelen a magyar piacon – derült ki a Starbucks közleményéből.

A közel 150 négyzetméteres kávézó a már megszokott Starbucks-hangulatot idézi natúr, kávébarna és olajzöld színekkel, kényelmes bútorokkal és a megszokott, szélesen elnyúló bárpulttal, hogy a vendégek már a belépés pillanatától otthonosan érezhessék magukat.

A kávézó tavasztól késő őszig egy hangulatos terasszal is kiegészül, ahol közel húsz vendég fogyaszthatja el kedvenc italát kényelmesen.

Az évszakhoz igazodva a kávézólánc legújabb jeges kávéi, friss saláta és gyümölcslevek is megtalálhatóak az üzlet kínálatában.

Az otthonra megvásárolható kávék közül négy kedvenc már kapszulás kiszerelésben is elérhető.

Forrás: AFP

Nagy öröm számunkra, hogy egy újabb üzlettel gazdagodott a Starbucks magyarországi hálózata. Reméljük, hogy ez a kávézónk is, akárcsak az előzőek, hamar elnyeri a környékbeliek szeretetét, és a kiváló termékek és kiszolgálás mellett sikerül a nyüzsgő belvárosban egy új otthonos közösségi teret is létrehoznunk

– mondta Bányai Barbara, a Starbucks magyarországi brand managere.

Azoknak, akiknek nincs idejük helyben elfogyasztani az italukat, a papírpohár mellett lehetőségük van saját termopoharukba is kérni az italukat, amivel egyszerre pénzt is spórolnak, és a környezetet is óvják.

Minden alkalommal, amikor egy vendég a papírpohár helyett a saját tumblerébe kéri az italát elvitelre, 90 forintot visszakap a vásárlása árából.

Az új kávézó 15 munkatárssal indul, akik a Starbucks saját baristaképzésén vesznek részt, hogy a már jól megszokott színvonalat képviselhessék az új helyszínen is. További üzletnyitásokról egyelőre nem állnak rendelkezésre információk.

ferenciek tere Starbucks
Kapcsolódó cikkek