Cégvilág

Jó hónapot zárt az NSO

A Nemzeti Sport Online a közösségi térben is hódít: júliusban a Kreatív mérése szerint a legtöbb interakciót az NSO különböző posztjai váltották ki az összes magyar oldal versenyében – írja közleményében a Nemzeti Sportot kiadó Mediaworks.

A Storyclash alkalmazás segítségével elkészített mérés alapján a Nemzeti Sport Online – nagy részben a már több mint 570 ezer követőt számláló Facebook-oldalalának és a labdarúgó-világbajnokság népszerűségének köszönhetően – bejegyzései több mint kétmillió interakcióra késztették az internetező közösséget (lájk, megosztás, komment).

Az elmúlt hónapban a képes posztok között az első tíz helyezettből nyolc (amelyből három is 50 ezer fölötti reakciót indukált) és a legnépszerűbb videós bejegyzés is az NSO Facebook-oldalán jelent meg.

Az NSO tarolt az orosz vb-n

Hatalmas sikerrel ért véget a világbajnokság a Nemzeti Sport Online számára: a nemzetisport.hu a magyar nyelvű weben egyedi látogatókat és oldalletöltéseket tekintve is az élen zárta a világ első számú sporteseményét.

A „klasszikus” cikkek között Szepesi György sajnálatos halálhíre volt a harmadik legolvasottabb, de a hozzá kapcsolható több mint 26 ezer interakcióról természetesen a legszívesebben eltekintettünk volna.

A 2 156 278 interakció azt jelentette, hogy júliusban az NSO tematikus oldalként olyan, nem csak sporttal foglalkozó nagy portálokat utasított maga mögé, mint az index, a 24.hu, a Blikk vagy éppen az Origo.

Mediaworks NSO Nemzeti Sport
Kapcsolódó cikkek