Legtöbbször a rongálás szerepel a vendégek bűnlajstromán, a második legjellemzőbb probléma a nem fizető pluszvendég becsempészése, a harmadik a lopás. A Szallas.hu felmérése szerint a szálláshelyek háromnegyedénél, míg a turisztikai attrakciókat üzemeltetők kétharmadánál járt már határokat feszegető vendég. Az esetek zömében nincs szükség rendőri intézkedésre, de olykor előfordulnak kirívó cselekmények. Jellemzően ilyen a csendháborítás és az alkoholos vagy drogos személy agresszivitása, sőt csalót is csíptek már nyakon – mondta Keresztes Nóra, a honlap marketingmenedzsere. A medencés szállások harmadában kellett leengedni a vendég miatt a medence vizét. A felméréskor 1500 szálláshelyet és turisztikai szolgáltatót kérdeztek meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.