BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Játékosan vált profilt a Párisi Nagyáruház

Három hónap alatt 70 ezren váltottak jegyet a Párisi Nagyáruház épületében megnyílt Andrássy Élményközpontba. Bár a belvárosi helyszín, a turisták által is kedvelt Andrássy út jó választásnak bizonyult, a látogatók – kevés kivételtől eltekintve – nem külföldiek, hanem magyar családok és iskolai csoportok. A japán licenc alapján Európában elsőként felépített tudományos játszótér, a Future Park sikere egyelőre töretlen, ezért az élményközpontot az üzemeltető TulipánTündér Produkció nem zárja be novemberben, hanem néhány hónappal tovább nyitva tartja.

Mint Illés Gabriella, a cég ügyvezetője a Világgazdaságnak elmondta, a műemlék épületet az állagmegóvás érdekében a kiállítás számára gyakorlatilag belülről kibélelték, ami jelentős kezdeti beruházás volt, de megérte, mert az interaktív tudományos játszótér várakozáson felüli látogatószámot hozott. Akárcsak a TulipánTündér másik szórakoztatóipari befektetése, az Álomutazó című musical, amelyet tavaly 50 ezren láttak, ezért idén decemberben újabb öt előadásra szerződtették a fellépőket.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.