A Szilícium-völgybe repülhet egy magyar startup, miután megnyerte a Global Forum konferenciához kapcsolt nemzetközi versenyt Koppenhágában. A SafeSkin az Input Program hazai nyerteseként juthatott el a dán fővárosba – a program egyik kiemelt célja a magyar startupok nemzetközi piacra juttatása. Tavaly az Aeriu csapata képviselte Magyarországot s a harmadik helyet szerezte meg.
Sohajda Júlia, a SafeSkin társalapítója, üzletfejlesztési vezetője a Világgazdaságnak elmondta: nemcsak a zsűrinek tudták bemutatni termékeiket a konferencián, hanem szélesebb kör érdeklődését is felkeltették. Főként a sales, a marketingstratégia, a gyártás, a profitlehetőségek, valamint a későbbi termékekkel kapcsolatban kaptak kérdéseket a versenyen, melyen a díj mellé amerikai inkubátorprogramban való részvételt, valamint ügyvédi és marketing-tanácsadási szolgáltatásokat is nyertek.
Több terméküket már gyártják, sőt az értékesítés is elkezdődött. Gyártanak extrém módon ütésálló vékony iPhone-telefontokot, míg másik termékük a lopás- és értékelhagyás ellen kialakított, bluetoothalapú eszköz, az Eye, ami bármilyen értéktárgyra ráhelyezhető. Dolgoznak a lopásbiztos telefontokon is. „A tok esetében főként a nagyobb értékű telefonok a célpiac, mert leginkább ezeket védik a felhasználók” – fogalmazott Sohajda Júlia.
A cég üzletfejlesztési vezetője lapunknak elmondta, hogy a versenyen sok tapasztalattal lettek gazdagabbak. A networking egy startup életében mindig nagyon fontos. „Több olyan kapcsolatot is kötöttünk, amely hosszú távon biztos, hogy előbbre fog minket vinni” – összegzett a SafeSkin társalapítója. Termékeik már elérhetők, de a csapat B2B-értékesítéssel is foglalkozik – Izraelben dolgoznak partnerkapcsolatok kialakításán. A cég következő lépése egy újabb körös tőkebevonás a marketing- és értékesítési tevékenységek növelése érdekében, ami elengedhetetlen az exponenciális növekedéshez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.