A FestiPay kifejezetten rendezvények fizetési megoldásaira specializálódott, és még 2015-ben alapította a Cardnet és a Sziget (az utóbbinak tavaly év végén 31,5 százalékos tulajdonosi részesedése volt). A fesztiválozók karszalagjukba (korábban kártyába) épített csip segítségével érintéssel tudják kifizetni a számlájukat. Az egyenleget mobilapplikációról, online átutalással vagy a helyszínen készpénzzel és bankkártyával lehet feltölteni. Gyakori eset, hogy az előzetesen jóváírt keretet nem egészében meríti ki a tulajdonosa, s nem is intézkedik a visszaírásáról a helyszínen, ilyenkor a fennmaradó összeg megmarad a FestiPay rendszerében, mivel további visszautalásra nincs lehetőség. A százmilliós tétel még akkor is jelentős, ha az összes tranzakció értéke több milliárd forintra tehető. Az adatokból az is látható, hogy 2017-ben még 261 millió forint folyt be az el nem költött forintokból a Szigethez, amiből arra lehet következtetni, hogy a fesztiválozók tudatosabbá váltak, és a rendszer működése is egyszerűsödött.