BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az utolsó hónapok a legerősebbek a webboltoknál is

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, de a Valentin-nap és a halloween is jó alkalom a magyaroknak a vásárlásra – derül ki az iLogistic 2019-es évre vonatkozó elemzéséből. A cég szerint egyre jellemzőbb, hogy a webshopok az éves működésüket a Black Fridayre alapozzák, hiszen sokuknál ekkor realizálódik a bevétel legnagyobb része. Különösen igaz ez az egészséggel kapcsolatos termékekre és táplálékkiegészítőkre, a szórakoztatóelektronikai cikkekre, a könyvekre, valamint az ajándéktárgyakra és kisebb kiegészítőkre.

A Valentin-nap előtti egy héten például a kisebb értékű ajándékok iránt lendül fel a kereslet. Kiemelkedő időszak az iskolakezdés is a webshopok életében, amikor a ruházati termékekre, a papír-írószerekre és az ágyneműkre ugrik meg a kereslet, amelyeket a kollégiumba vagy albérletbe költöző diákoknak vásárolnak. Ezenkívül még a tavaszi és az őszi magazinoskupon-napok játszanak nagy szerepet az e-kereskedelem éves alakulásában. Ami a szállítás módját illeti, ma már egyre többen választják a különböző csomagpontokat. Annak ellenére, hogy szinte mindenki tudna bankkártyával fizetni, az iLogistic ügyfeleinek 73,75 százaléka még mindig utánvéttel rendelt 2019-ben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.