BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szálláshelyi kreatívok versenye az egy százalékokért

Az 1 százalékos adófelajánlások ösztönzésére kidolgozott kampányával jutott tovább a Szallas.hu marketinges csapata a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions júniusi versenyére. Pardi Dorina és Trepess Beatrix Young Marketer kategóriában bemutatott kreatív koncepciója arra a tipikus hozzáállásra épül, amely szerint „csak egy vagyok a sok közül”, és az adó 1 százaléka olyan kis összeg, amellyel nem lehet jelentős változást elérni, így inkább nem is ajánlják fel senkinek. A sok jelentéktelennek tűnő felajánlás hiányának érzékeltetésére a szálláshelyeken egy-egy apró, de fontos dolgot – például toalettpapír, konnektor – kivettek a felszereltségből, amiről a vendég értesítést kap az okostelefonjára: a szobája 99 százalékban teljes, 1 százalék hiányzik.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.