AM | Épp csak annyit javítottak a Continental GT Speed modellen, hogy elmondhassák: a márka 101 éves fennállásának legdinamikusabb utcai autójáról van szó. A kiindulási alapot jelentő W12-es biturbóval felszerelt Continental GT-hez képest 4 százalékkal növelték a teljesítményt, amely így 659 lóerő, a maximális nyomaték változatlanul 900 newtonméter, de a 0–100 kilométer per órás gyorsulás egy tizeddel, 3,6 másodpercre javul, a csúcssebesség 335 kilométer per óra.
Alaposan belenyúltak a felfüggesztésbe és a hajtásláncba annak érdekében, hogy sportosabb legyen a vezetési élmény. Közvetlenebb áttételezésű lett a kormánygép, és ezzel párhuzamosan módosították az összkerékkormányzást is, a gyár szerint sokkal többet dolgoznak a hátsó kerekek, mint a normál Continental GT esetében. Az összkerékhajtás vezérlését úgy alakították át, hogy több nyomatékot kapjanak a hátsó kerekek, különösen sport módban. Itt debütál az elektronikus hátsó differenciálzár, amely a többtucatnyi elektronikus rendszer jelét elemezve dönt. A légrugózást és a 48 voltos karosszériadőlés-szabályzást is átprogramozták a dinamikusabb vezetési élmény érdekében.
A W12-es biturbó teljesítménye
659
lóerős lett,
a csúcssebesség
335 kilométer per óra
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.