Lővei Gergely | Jobban látható a piros szín, ezért váltanak erre a Mercedes-AMG által az F–1 rendelkezésére bocsátott járművek. A biztonsági autó idén is az 585 lóerős GT R-ből készül, az orvosi autó egy C 63 AMG kombi lesz. A felvezető autó sofőrje az AMG-márkanagykövet és AMG Driving Academy-oktató Bernd Maylander lesz, aki 2000 óta tölti be ezt a tisztséget. Az orvosi autót Alan van der Merwe vezeti. A Mercedes-AMG 1996 óta ad biztonsági autókat az F–1 számára, idén először azonban megosztott lesz a szerepvállalás. Bizonyos futamokon, például rögtön a szezonnyitón, a március 28-i Bahreini Nagydíjon a partner Aston Martin manufaktúra autóit használják. Az Aston Martin felvezető autója egy Vantage, az AMG-től származó 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 25-tel 535 lóerőre emelték, az új légterelőkkel a szériánál 60 kilogrammal nagyobb leszorítóerőre hagyatkozhat majd Maylander, aki még áthangolt felfüggesztést is kap. Az orvosi autó egy DBX lesz, amely szintén Aston Martin Racing Green fényezést kap limezöld díszekkel. Itt nem nyúlnak a motorhoz, amely 550 lóerőt teljesít. A 632 literes csomagtartót a nagyméretű orvosi zsák, a defibrillátor, két porral oltó és égési sérülésekhez használatos sürgősségi csomag tölti meg. A DBX kiegészítő fedélzeti elektronikája lehetőséget ad az orvosoknak arra, hogy a versenyzők kesztyűjébe integrált érzékelők segítségével az életfunkcióikat már az esetleges baleset helyszínére tartva ellenőrizhessék.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.