A Bentley először 2018-ban ment gyári csapattal a Pikes Peak hegyi felfutóra, ahol egy alaposan átépített Bentayga szabadidő-autóval kategóriagyőzelmet szerzett. Egy évvel később, a márka centenáriumi évében egy átépített utcai Continental W12-vel szerezte meg a kategóriaelsőséget a cég. A két részsiker után most az abszolút első pozícióra hajtanak a britek, ehhez pedig állításuk szerint az eddigi legextrémebb autójukat építették meg. Egy Bentley Continental GT3-as versenyautó volt a kiindulási alap, amelyet teljeskörűen átépítettek, annak köszönhetően, hogy nincsenek korlátozó szabályok a hegyi felfutón.
A 4,0 literes, V8-as biturbót nem egyszerűen csak tuningolták, hanem az Audi által már régóta, a Porsche által újabban felkarolt SunFuel megújuló forrásból származó benzinnel üzemeltetik majd, teljesítményadatot nem közöltek. Bőven vannak látható változások is a karosszérián, hiszen mindenfelé extra légterelőket helyeztek el, hogy Rhys Millen, a csapat versenyzője a lehető legnagyobb leszorítóerőre támaszkodhasson majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.