Kelet-Közép-Európa legnagyobb online lakberendezési áruháza belépett az Ecommerce Hungary szövetségbe, hogy a tagsággal és a vezetőséggel együtt segítse a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődését. Az idén kilencéves Vivre eddig összesen 1,1 millió vásárlót szolgált ki a régió kilenc országában. Az idei első negyedévben a vállalat eladásai 28 százalékkal növekedtek az előző év azonos időszakához képest, a tavalyi évet a cég több mint 61 millió eurós árbevétellel zárta.
Az Ecommerce Hungary szövetség – amelynek a Vivre most a tagja lett – legutóbb a koronavírus-járvány kapcsán kezdeményezett egyeztetést az operatív törzzsel a magyar webshopok érdekében. „A belépéssel a Vivre nem csupán az elektronikus kereskedelem fejlesztése iránti elköteleződését fejezi ki, de azt is, hogy a szövetség etikai kódexét magára nézve kötelezőnek tartja, és minden tudásával és eszközével arra törekszik, hogy vásárlói számára maximális kiszolgálást nyújtson” – emelte ki Andrei Stanescu, a vállalat kereskedelmi igazgatója.
Az Ecommerce Hungary nagyvállalati tagozata idén áprilisban alakult, a szövetség átfogó megújítását követően. Az átalakulás főbb alappillérei a pártatlanság, a visszahívhatóság, az elnöki túlsúly mérséklése, a megfelelés az eltérő méretű piaci szereplők elvárásainak és az érdekképviseleti igény.
A tavalyi forgalom elérte a
61
millió eurót
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.