am | Fontos a BMW számára az i4-es, hiszen ez az első olyan elektromos autójuk a bajoroknak, amelyet a rajongóknak fejlesztettek, tehát a vezetési élmény volt a középpontban. Novemberben vezetik be a piacra kétféle hajtással: az i4 eDrive40 hátsókerék-hajtást kap 340 lóerővel (430 newtonméter) és 590 kilométeres WLTP-hatótávolsággal; az i4 M50 az első M-es villanyautó lesz, amely kétmotoros összkerékhajtást kap 544 lóerős rendszerteljesítménnyel (795 newtonméter) és 510 kilométeres WLTP-hatótávolsággal. Különösen merev és könnyű vázszerkezetet készítettek, elöl kettős ágyazású lengőkarra támaszkodó rugóstaggal kialakított felfüggesztéssel, hátul alapfelszerelés a légrugózás. Az M50-esnél egyedi hangolással, változó áttételű kormányzással, M Sport fékrendszerrel emelik a szintet. A 2,14 kilowattóra per kilogramm energiasűrűségű akkumulátor (83,9 kilowattóra a kapacitás) mindössze 11 centiméter magas, így sikerült elérni, hogy a 3-as limuzinhoz képest 53 milliméterrel alacsonyabbra került a tömegközéppont. A BMW i4-es Gran Coupé karosszériája könnyen hozzáférhető 470 literes (bővítés után 1290 literes) csomagteret kínál, itt debütál az iDrive új generációja és a 8-as verziószámú BMW operációs rendszer. A kormány mögötti kijelző 12,3 colos, a központi érintőképernyő 14,9 colos képátlójú, és távoli frissítésekkel lehet aktualizálni a rendszert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.