Cégvilág

Több mint százmilliós veszteséget tudhat maga mögött Schobert Norbert

Sokkal kevesebben fogyasztottak Update termékeket.

Az egy évvel korábbi 25 millió forint nyereség után 2020-at 135 millió forint veszteséggel zárta a Norbi Update Lowcarb Zrt. – derül ki a cég éves beszámolójából.

A HVG.hu beszámolója szerint

a vállalat nettó értékesítési árbevétele jelentően nőtt, 1,44-ről 2,25 milliárd forintra, az anyagjellegű ráfordítások azonban 1,1 milliárdról 2 milliárdra nőttek.

Ennek a jelentős részét, 1,67 milliárd forintot az eladott áruk beszerzési értéke tette ki.

Fotó: Kovács Attila / MTI

Schobert Norbert cégének beszámolójában kitérnek arra, hogy a járvány komoly problémákat okozott:

az elhúzódó bizonytalanság rontotta az általános üzleti bizalmat, illetve sokan visszafogták a fogyasztásukat.

De új boltokat is nehezebb lett nyitni:

két nagyobb üzlet nyitását is tervezték 2020-ban, ezek azonban átcsúsztak 2021-re, emiatt a bérleti díj többletköltsége is megnőtt.

Több üzlethelyiséget pedig csak a tervezettnél rosszabb feltételekkel tudtak a franchise partnerrel elindítani – az ebből származó veszteségek nagyjából 75 millió forintot tettek ki.

Norbi Update Lowcarb Schobert Norbert
Kapcsolódó cikkek