A Victoria's Secret február 8-án nyújtott be védjegybejelentést az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalához, amelyet később Josh Gerben ügyvéd osztott meg a Twitteren.

 

A dokumentumok szerint 

a Victoria's Secret virtuális javakként jegyeztetett be ruházati cikkeket, fehérneműket és lábbeliket, hogy azokat bemutatni és értékesíteni lehessen a metaverzumban.

A Business Insider cikke szerint ezen túlmenően „virtuális árukat tartalmazó kiskereskedelmi bolti szolgáltatásokat” és a „szórakoztató szolgáltatásokat”is bejegyeztetett, például képeket, videókat is védjegyé tettek, amelyeket virtuális divatbemutatókon lesznek láthatók.

A Victoria's Secret olyan nagy márkák közé tartozik, mint a Nike és az Adidas, amelyek szabadalmakat nyújtottak be márkájuk védelmére a metaverzumban, és a szakértők szerint a márkák bölcsen cselekszenek, ha felfedezik az online térben rejlő lehetőségeket, ahelyett, hogy a pálya szélén ülnének és elszalasztanák az éveken belül nagyot robbanó üzleti modellt.

Fotó: TIMOTHY A. CLARY / AFP

„Az intelligens márkák valóban vásárolnak virtuális ingatlanokat, és olyan építőket bérelnek fel, akik fejlesztik a márkajelenlétüket ahhoz, hogy a digitális és fizikai termékeket is lehessen árulni majd azoknak a fogyasztóknak, akik világok között osztják meg idejüket” – írta a Retail Prophet nevű iparági weboldal alapítója egy tavalyi blogbejegyzésében. Hozzátette, hogy 

a lemaradó márkák és szervezetek a való világban ragadnak majd, és ami még rosszabb, abban a gettóban, amelyvé az örökölt internet válik.

A Victoria's Secret már közölte, hogy  a jövőben valamilyen formában vissza szeretné hozni a divatbemutatókat, de nem erősítette meg, hogy ez hogyan fog kinézni és mikor fog megtörténni. 

Nem sietünk bejelenteni, hogy ez mikor lesz, vagy hogyan lesz… de az elkövetkező években újra fogjuk definiálni a show-t, hogy az kulturálisan releváns legyen

 – mondta Martin Waters vezérigazgató a befektetőknek tartott tavalyi prezentációjában.

Ennek ellenére az új show-ban nem lesznek már angyalok, a híres fehérneműbemutatók jellegzetességeiről a Victoria's Secret júniusban lemondott.