Három hónapos ingyenes próbaverziót biztosít a Viber az üzleti felhasználóknak

– juttatták el közleményükben.

A próbaidőszak bármely új vagy már meglévő, de társalgási üzeneteket először küldő üzleti fiók számára elérhető. A Conversational Viber Business Messages szolgáltatásához kapcsolódó promóció április 4-től június 30-ig tart a nemzetközi piacon. 

Több tanulmány is bizonyítja, hogy az emberek 73 százaléka szívesebben kommunikál a szolgáltatókkal üzeneteken keresztül, mint telefonon, 

ráadásul 74 százalékuk elégedettebb az üzenetküldési lehetőséggel abban az esetben, ha a megkeresésére egy valós személytől érkezik válasz. Ebből adódóan a társalgások által folytatott a platformok és a vásárlás találkozásával kiemelten keresetté válik, mivel ez lehetővé teszi, hogy a vállalkozások ajánlásokat tegyenek és segítséget nyújtsanak a rendelésekkel kapcsolatban, válaszokat adjanak a vásárlás során és az azután felmerülő kérdésekre, és még sok más szolgáltatást biztosítsanak közvetlenül egy üzenetküldő alkalmazásban. 

Fotó: Nikolas Kokovlis / NurPhoto via AFP

A márkák aktívan használják a vállalat által nyújtott szolgáltatásokat: 

az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolat kialakítása érdekében megnyitott új Viber üzleti üzenetfiókok száma 55 százalékkal nőtt, 

és a cég üzleti üzenetek száma világszerte 20 százalékkal emelkedett; köztük Magyarországon is óriási, 61 százalékos növekedésre hívta fel a vállalat a figyelmet. A Viber üzleti célú üzeneteinek száma minden piacon jelentősen nőtt, 

egyes országokban akár 300 százalékos emelkedés is tapasztalható.