Az Amazon megnyitotta az első divatüzletét Los Angelesben
Amazon Style néven nyílt meg az Amazon első fizikailag megközelíthető divatüzlete Los Angelesben
– írja a Fast Company portál. Amazon Go és Amazon Fresh néven már vannak más boltjaik is, amelyek elsősorban az élelmiszerekre koncentráltak, azonban ez az első, amely a divatra fókuszál.
A harmincezer négyzetméteres helyiségben algoritmusok ajánlgatják a ruhákat és a kiegészítőket a vásárlóknak, miközben a hagyományos boltok hangulatát is visszaadják, amely a pandémia óta már nagyon hiányzott az embereknek.

Ha nézelődés közben megtetszik valami, akkor egy QR-kóddal lehet beolvasni a telefonon keresztül a cikkszámot, és már a próbafülkében vár, amit fel szeretnénk próbálni.
A fülkékben megjelenik egy másik, sokak által áhított technológia, még pedig, hogy
érintőképernyőn keresztül lehet válogatni a többi alternatíva, a színek és a méretek között, és ha nincs kísérő, próba közben is lehet lehet darabokat berendelni.
Ezek a lehetőségek rengeteg fölösleges kört spórolnak meg.
A hatalmas helynek köszönhetően a fülkékben nem kell összehúznia magát az embernek, és nem gyűrűdnek a termékek sem, hanem komplett gardróbok állnak rendelkezésre. A modern technológia ellenére a boltok nem önkiszolgálóként működnek, hanem alkalmazottak is dolgoznak az üzletben. A vásárlók kényelmét szolgálja egy másik opció is,
az Amazon honlapján kiválasztott termékeket a fizikai üzletbe szállítják, hogy megvétel előtt fel lehessen őket próbálni.


