A légitársaság a Bloomberg információi szerint felméri, hogy hány 500 férőhelye A380-ast kell újra forgalomba állítani.
Úgy döntöttünk, hogy a továbbra is népszerű A380-as gépink jövő nyáron újra repülni fognak
- olvasható a Lusfhansa közleményében.
A döntés a légi közlekedés most is égető problémáit egyelőre nem fogja tudni megoldani. A nagy fokú létszámhiány miatt Európa légi közlekedése nagyon ingatag lábakon áll, rengeteg járatot kell törölni, az utasokat pedig sokszor magukra hagyják a vállalatok.
Hosszú sorok, késések és járattörlések az európai repülőtereken – ezt tegyük, ha velünk is megtörténikA jegyárak növekedése sem tartja vissza az utazni vágyókat, olyannyira, hogy a légiközlekedési ágazat nem tud lépést tartani a megugró kereslettel. Egyre több járatkéséssel számolnak. |
Az elmúlt két év járványügyi korlátozásai után a légitársaságok nem tudnak lépést tartani az ugrásszerűen megnövekedett forgalommal. Az A380-as modellek nagy részét a pandémia kitörésekor nyugdíjba küldték, azonban most ismét hívja őket a kötelesség. Amikor 2020 júniusában garázsba kerültek a Lufthansa gépei, az akkori vezérigazgató úgy nyilatkozott, hogy szinte semmi esélye sincs, hogy ezek a repülők ismét felszálljanak.
A típus feltámasztását az indokolta, hogy a 777x típusú repülőgépeket, amiket a német társaság az A380-as utódjának szánt, a Boeing nem szállította le időre, sőt a legfrissebb hírek szerint a szállításokat csak 2025-ben tudják majd teljesíteni.