BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A kortárs divatmárkák élmezőnyébe került a magyar Aeron

Rangos nemzetközi elismerésben részesült a magyar divatmárka. A mérvadónak számító Vogue napjaink 20 legfontosabb kortárs márkája közé választotta az Aeront.

A Vogue 20 olyan kortárs divatmárkát sorakoztatott fel összeállításában, amelyeket feltétlenül ismerni, termékeiket pedig viselni kell. A mérvadó válogatásban ott van az Aeron, a különleges tervezési és gyártási megoldásokkal előállított kötöttáruiról, bőrdarabjairól ismert budapesti márka, mely a hagyományos dizájnt és a kézi előállítás előnyeit ötvözi a legújabb fenntarthatósági és hulladékcsökkentési gyakorlatokkal – számolt be az Origo.

A model presents a creation by Hungarian designer ÁERON during Budapest Central European Fashion Week AW19/20 2019 on March 30, 2019 at Várkert Bazár in Budapest, Hungary. Aeron
Aeron
Fotó: Robert Szaniszlo / AFP

A portál beszámolt róla, hogy a Nanushka sikerei után újabb magyar divatmárkára figyelt fel a nemzetközi divatszakma. A Vouge szaklap megkerülhetetlen kortárs márkái között megjelenő Aeron célja, hogy munkáival a hagyományos, magas értéket képviselő, egyedi, lényegében kézműves technológiákat vegyítse a modern tervezési technológiákkal, a modern nők igényeinek kiszolgálására. A rangos összeállításban az Aeron olyan ismert márkák társaságában szerepel, mint például a LVIR, a Loulou Studio vagy a Toteme, amelyek arról híresek, hogy a stílustudatos női vásárlókat szólítják meg különleges ruházati termékeikkel.

A budapesti székhelyű céget Áron Eszter alapította, kínálatában meghatározók a kötöttárutermékek, amelyek kategóriájukban kimagasló minőséget képviselnek. A vállalkozás koncepciójában az állandó fejlődést helyezi előtérbe a radikális, hirtelen változások helyett, vagyis az újdonságok egyszerre lesznek újszerűek és ismerősek azoknak, akik ismerik az Aeron korábbi munkásságát.

Magyar divatvezér a VG-nek: már több luxusmárkát idevonzottunk

Magyarországnak nagy versenyelőnyt jelenthet a divatiparban a gazdag múltra visszatekintő gyártói bázisa és szakembergárdája. Emellett rendelkezésre áll a know-how és a technikai háttér is ahhoz, hogy kiszolgáljuk a teljes iparágat – mondta a VG-nek adott villáminterjúban Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója a jövő heti – jubileumi – 10. Budapest Central European Fashion Week alkalmából.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.