BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ne lepődjünk meg, ha telefonhoz dúdoló embereket látunk: hiánypótló funkció érkezik a YouTube-ra

A YouTube folyamatosan dolgozik azon, hogy újításaival még felhasználóbarátabbá tegye platformját, ennek érdekében számos új frissítést ad ki. Az online csatorna jelenleg két új funkciót tesztel, amivel más alkalmazások, például a Shazam is feleslegessé is válhat.

Több dalkeresési lehetőséget tesztel Androidon a YouTube, emellett egy eszközt is bevezetne, a többszörös feltöltésekhez az előfizetők számára. A Shazamhoz hasonlóan a YouTube által tesztelt új dalkeresési képességek lehetővé teszik a felhasználóknak, hogy elénekeljenek egy dalt, vagy rögzítsenek egy legalább három másodpercig lejátszott dalt az azonosításához.

Mobile,Phone,With,Youtube,Music,Logo,On,Screen,In,The Mobile phone with Youtube Music logo on screen in the blue jeans pocket with earphones. Los Angeles, California, USA - 13 October 2019, Illustrative Editorial
Egyelőre még a tesztelés fázisában van az új funkció.
Fotó: Shutterstock

Amint a YouTube megtalálja a dalt, a platform átirányítja a felhasználókat a releváns videókhoz, beleértve a hivatalos zenei tartalmakat és a felhasználók által készített videókat vagy a dalt tartalmazó rövidfilmeket. A dalkeresési kísérletet a közlemény szerint „a YouTube-ot androidos eszközökön nézők kis százaléka számára vezetik be világszerte” – számolt be a Blikk.

A kísérlet a YouTube alkotóit érdekelheti, mivel hatással lesz arra, hogy a közönségük hogyan nézi a tartalmaikat azáltal, hogy „egy alkotótól származó több feltöltést egy polcra csoportosít a Subscriptions feedben”. A csatorna szerint ez a funkció a nézők számára könnyebb hozzáférést tesz lehetővé az őket érdeklő tartalmakhoz, enyhíti az alkotókra nehezedő nyomást, hogy naponta többször is posztoljanak, és megkönnyíti a felhasználók számára a polcon lévő tartalmakkal való foglalkozást. Ezt a frissítést is a nézők kis százalékán tesztelik egyelőre.

A Youtube folyamatosan frissíti platformján, ahol nemcsak a felhasználói élmény a fontos, hanem az álhírek kiszűrése is.

Virágzik az influenszerszakma: így lehet pénzt keresni a YouTube-on és a TikTokon

A TikTok-, az Instagram- és a YouTube-influenszerek sok különböző forrásból szedik össze a jövedelmüket. Egyrészt havi rendszerességű fizetést kapnak a platformoktól a követőik után, másrészt szponzorációkkal és hirdetésekkel keresnek pénzt. A bevételük a követőtáboruktól, a megtekintésektől és az előállított tartalom minőségétől függ. A sikeresebb véleményvezérek egyetlen bejegyzéssel akár több millió forintot is leakaszthatnak.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.