BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ne lepődjünk meg, ha telefonhoz dúdoló embereket látunk: hiánypótló funkció érkezik a YouTube-ra

A YouTube folyamatosan dolgozik azon, hogy újításaival még felhasználóbarátabbá tegye platformját, ennek érdekében számos új frissítést ad ki. Az online csatorna jelenleg két új funkciót tesztel, amivel más alkalmazások, például a Shazam is feleslegessé is válhat.

Több dalkeresési lehetőséget tesztel Androidon a YouTube, emellett egy eszközt is bevezetne, a többszörös feltöltésekhez az előfizetők számára. A Shazamhoz hasonlóan a YouTube által tesztelt új dalkeresési képességek lehetővé teszik a felhasználóknak, hogy elénekeljenek egy dalt, vagy rögzítsenek egy legalább három másodpercig lejátszott dalt az azonosításához.

Mobile,Phone,With,Youtube,Music,Logo,On,Screen,In,The Mobile phone with Youtube Music logo on screen in the blue jeans pocket with earphones. Los Angeles, California, USA - 13 October 2019, Illustrative Editorial
Egyelőre még a tesztelés fázisában van az új funkció.
Fotó: Shutterstock

Amint a YouTube megtalálja a dalt, a platform átirányítja a felhasználókat a releváns videókhoz, beleértve a hivatalos zenei tartalmakat és a felhasználók által készített videókat vagy a dalt tartalmazó rövidfilmeket. A dalkeresési kísérletet a közlemény szerint „a YouTube-ot androidos eszközökön nézők kis százaléka számára vezetik be világszerte” – számolt be a Blikk.

A kísérlet a YouTube alkotóit érdekelheti, mivel hatással lesz arra, hogy a közönségük hogyan nézi a tartalmaikat azáltal, hogy „egy alkotótól származó több feltöltést egy polcra csoportosít a Subscriptions feedben”. A csatorna szerint ez a funkció a nézők számára könnyebb hozzáférést tesz lehetővé az őket érdeklő tartalmakhoz, enyhíti az alkotókra nehezedő nyomást, hogy naponta többször is posztoljanak, és megkönnyíti a felhasználók számára a polcon lévő tartalmakkal való foglalkozást. Ezt a frissítést is a nézők kis százalékán tesztelik egyelőre.

A Youtube folyamatosan frissíti platformján, ahol nemcsak a felhasználói élmény a fontos, hanem az álhírek kiszűrése is.

Virágzik az influenszerszakma: így lehet pénzt keresni a YouTube-on és a TikTokon

A TikTok-, az Instagram- és a YouTube-influenszerek sok különböző forrásból szedik össze a jövedelmüket. Egyrészt havi rendszerességű fizetést kapnak a platformoktól a követőik után, másrészt szponzorációkkal és hirdetésekkel keresnek pénzt. A bevételük a követőtáboruktól, a megtekintésektől és az előállított tartalom minőségétől függ. A sikeresebb véleményvezérek egyetlen bejegyzéssel akár több millió forintot is leakaszthatnak.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.