BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Így vernek át az éttermek, de most megelégelték: nagyon ravasz csapdát állítottak nekik

A pultra kitett ketchupostubuson egyből látszik, hogy azt valóban a drága márka termékével töltötték-e fel, vagy egy rosszabb minőségű olcsóval. Kérdés persze, hogy fog-e bárki reklamálni, ha nem Heinz ketchup van a tégelyben.

Egy ügyes megoldással igyekszik lebuktatni a Heinz a ketchupjével trükköző vendéglátósokat, miután megelégelte, hogy sokan olcsóbb termékkel töltik fel a kiürült tubusokat.

New,York,Ny,Usa-october,19,,2022,Individual,Packets,Of,Heinz
A Heinz ketchup drágább, mint a versenytársaié / Fotó: rblfmr / Shutterstock

A márka tulajdonosa a tubuson található matrica szélének a színét az eredeti ketchuptubuson keresztül látható színkódjához állította be. Tehát ha tényleg Heinz ketchup van a tubusban, a matrica széle nem igazán látszik, míg másik ketchup esetén feltűnő a különbség – írja LinkedIn-oldalán Fazekas László, a Develor International marketinges vezetője, aki szerint a megoldás zseniális.

Ugyanakkor azt ő is hozzáteszi, hogy tapasztalatai szerint ez a vendégek nagy részét hidegen hagyja, és azt ő se tudja elképzelni, hogy emiatt valaki panaszt tesz az étteremnél. A Heinz az utóbbi időben áremelésekkel igyekezett fenntartani profitját, így az is érthető, hogy sokan választják inkább valamelyik olcsóbb versenytársa termékét, a cég forgalma csökkent is ennek hatására.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.