Így vernek át az éttermek, de most megelégelték: nagyon ravasz csapdát állítottak nekik
Egy ügyes megoldással igyekszik lebuktatni a Heinz a ketchupjével trükköző vendéglátósokat, miután megelégelte, hogy sokan olcsóbb termékkel töltik fel a kiürült tubusokat.

A márka tulajdonosa a tubuson található matrica szélének a színét az eredeti ketchuptubuson keresztül látható színkódjához állította be. Tehát ha tényleg Heinz ketchup van a tubusban, a matrica széle nem igazán látszik, míg másik ketchup esetén feltűnő a különbség – írja LinkedIn-oldalán Fazekas László, a Develor International marketinges vezetője, aki szerint a megoldás zseniális.
Ugyanakkor azt ő is hozzáteszi, hogy tapasztalatai szerint ez a vendégek nagy részét hidegen hagyja, és azt ő se tudja elképzelni, hogy emiatt valaki panaszt tesz az étteremnél. A Heinz az utóbbi időben áremelésekkel igyekezett fenntartani profitját, így az is érthető, hogy sokan választják inkább valamelyik olcsóbb versenytársa termékét, a cég forgalma csökkent is ennek hatására.


