Egy ügyes megoldással igyekszik lebuktatni a Heinz a ketchupjével trükköző vendéglátósokat, miután megelégelte, hogy sokan olcsóbb termékkel töltik fel a kiürült tubusokat.
A márka tulajdonosa a tubuson található matrica szélének a színét az eredeti ketchuptubuson keresztül látható színkódjához állította be. Tehát ha tényleg Heinz ketchup van a tubusban, a matrica széle nem igazán látszik, míg másik ketchup esetén feltűnő a különbség – írja LinkedIn-oldalán Fazekas László, a Develor International marketinges vezetője, aki szerint a megoldás zseniális.
Ugyanakkor azt ő is hozzáteszi, hogy tapasztalatai szerint ez a vendégek nagy részét hidegen hagyja, és azt ő se tudja elképzelni, hogy emiatt valaki panaszt tesz az étteremnél. A Heinz az utóbbi időben áremelésekkel igyekezett fenntartani profitját, így az is érthető, hogy sokan választják inkább valamelyik olcsóbb versenytársa termékét, a cég forgalma csökkent is ennek hatására.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.