kuponos

Gondot okoznak a kuponos akciók

Évek óta gyengül a cégalapítás iránti igény: amíg 2008 előtt még általában 5-6 százalékkal nőtt a vállalkozások száma évente, mára ez 2 százalék alá csökkent – állapítja meg friss felmérésében a Dun & Bradstreet Hungária Kft. (D&B).
2012.07.16. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Lendületben a kuponos cégek

A bónuszokat/kuponokat értékesítő cégek közötti ádáz küzdelem a vásárlókért nem csökkent 2012-ben sem. Vásárlóból egyre több van, az ajánlatok száma növekszik, ami mutatja, hogy egyre több kereskedő is kipróbálja, alkalmazza az értékesítés ezen formáját – derül ki a GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatásából.
2012.06.29. 05:00 Olvasási idő: 0 perc