tartós fogyasztási cikk

Továbbra sincs pénzünk tartós fogyasztási cikkekre

A gazdasági válság hatása még mindig érezhető a tartós fogyasztási cikkek piacán. Magyarországon a legnagyobb mértékben az informatikai hardver piac esett vissza. A szórakoztató elektronika piacát a tavalyi labdarúgó világbajnokságnak köszönhetően a síkpaneles televíziók, valamint a LED és 3D technológia piaci hódítása „mentette meg” – áll a Gfk legfrissebb közleményében.

Nálunk a legnagyobb az adóemelés - Mennyivel fizetünk többet?

Az év első hónapjához képest 0,3 százalékos, 2009 januárjához képest 5,7 százalékos áremelkedést hozott a február, az év első két hónapjában pedig átlagosan 6,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak – derül ki a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) tegnap közzétett adataiból.

Fed zsákbamacska és zavaros makroadatok

A várakozásoknak megfelelően szinten tartotta a 0-0,25 százalékos sávját az egynapos kamatszintre vonatkozóan, ugyanakkor egyes víziókkal ellentétben a Fed nem hosszabbította meg a jelzáloggal fedezett értékpapírokra vonatkozó március 31-i határidőt – jelenti a Cashline.

Egy jó és egy rossz hír a tengerentúlról

A mai bejelentés szerint 2008 szeptembere óta nem tapasztalt alacsony szintre csökkent a munkanélküli segélyt első alkalommal igénylők száma az Egyesült Államokban. Ugyanakkor a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó megrendelések a vártnál rosszabb képet mutatnak a gazdaság állapotáról.
1
Világgazdaság Piactér