BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Magyar energiaitalt reklámoz a világ egyik legismertebb modell-színésze

Magyarország piacvezető üdítőgyártójának, a Hell Energynek lett a reklámarca a világhírű modell, Michele Morrone.

A több mint 60 országban elérhető Hell Energy legújabb globális kampányában a világ egyik legfelkapottabb színészét és modelljét, Michele Morrone-t láthatjuk különböző élethelyzetekben. A „365 nap” főszereplője, a Dolce & Gabbana arca újabb fejezetet nyit a Hell történetében – számolt be róla a Tények.

15.05.2023.,Y.,,Serbia,-,Energy,Drink,"hell",With,Ice....
Újabb nagy nevet igazolt a Hell Energy. Fotó: Shutterstock

A modell filmes debütálását számos megbízás követte neves divatházak jóvoltából. Hamarosan pedig újabb filmben láthatjuk, a Subservience című thrillerben Megan Fox lesz a partnere. Divat- és filmes karrierjének köszönhetően az egyik legkeresettebb férfi színész-modell lett napjainkban.

Az együttműködés révén tovább növeljük a nemzetközi jelenlétünket, és bővítjük célcsoportunkat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával

– mondta el az új együttműködés kapcsán Popovics Adrienn, a Hell operatív marketingigazgatója.

A minireklámfilmekből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségimédia-csatornákra. A reklámfilm forgatása Magyarországon zajlott.

Fotó: AFP

A fél világ magyar energiaitallal ébred, egyre többet adnak el belőle

Jó néhány európai országban piacvezető a Hell márka, amely 2022-ben növelte a nettó árbevételét, és egyre több termékét értékesíti külföldre. A környező országok mellett többek között Cipruson is nagyon népszerű az energiaital-gyártó, de még Mongóliában is kaphatók az „ördögfejek”.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.